Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Gasiński Marek
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Pers Jolanta
(1)
Ries Al
(1)
Rączka Joanna
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Patricia B
(1)
Tierney Elizabeth
(1)
Trout Jack
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
FORMY ZACHOWANIA NIEWERBALNE
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Bottom-up Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97301 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114157 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
CZĘŚĆ PIERWSZA PIĘĆ KROKÓW DO SUKCESU W HANDLU ELEKTRONICZNYM Jak opracować skuteczną strategię handlu elektronicznego KROK 1: Spraw by prowadzenie interesów z Twoją firma było dla klientów łatwe KROK 2: Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług KROK 3: Przekształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klientów końcowych KROK 4: "Zaloguj" swoja firmę do zysku: opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego KROK 5: Umacjnaij lojalnośc klientów. To klucz do opłacalności w handlu elektronicznym CZĘŚĆ DRUGA OSIEM PODSTAWOWYCH CZYNNIKÓW SUKCESU ORAZ PRZYKŁADY W jaki sposób przyswoić sobie Podstawowe Czynniki Sukcesu oraz analizy przypadków AP 1: Skieruj swoją ofertę do właściwych klientów American Airlines National Semiconductor Opanowane lekcj AP 2: Weź odpowiedzialność za wszystkie doświadczenia klienta związane z Twoją firmą Hertz Amazon.com Opanowane lekcje AP 3: Usprawnij, mające wpływ na klienta, procesy zachodzące w firmie Babson College National Science Foundation Opanowane lekcje AP 4: Zapewnij pełny obraz relacji z klientem Bell Atlantic Wells Fargo Opanowane lekcje AP 5: Pozwól klientom na samoobsługę Dell Computer iPrint Opanowane lekcj AP 6: Pomagaj klientom w ich pracy Boeing PhotoDisc Opanowane lekcj AP 7: Zapewnij spersonalizowane usługi Dow Jones General Motors Opanowane lekcje AP 8: Stwórz społeczność Cisco Systems Tripod Opanowane lekcje Synteza najlepszych praktyk; kolejne kroki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149480 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności